20 Eylül 2011 Salı

DAHA ÖNCE BU KADAR İNCİNMİŞ MİYDİM??? HATIRLAMIYORUM İNAN.

ŞİMDİ MESAJIN GELDİ.
nasılsın yazmışsın.

beni o kadar incittikten sonra mı bu nasılsın.

gecelerdir uyuyamıyorum.
ve her sabah hiç bişey yokmuş gibi kalkıp işe gidiyorum.
yine etrafa gülümsüyorum.

dün gece,
gecenin bir vakti,
o kadar kırgın olmama rağmen ,
kızgınlığıma rağmen kalktım çıktım dışarı...
sana oraya doğru geliyorum dediğimde  bana müsait olmadığını , bir arkadaşınla yemek yediğinizi söyledin.
ne şartlarda geldiğimi tahmin etmene rağmen gelmedin.aramadın.

seni görebildiğim bir yerde oturdum ve bişeyler içtim.
ama sen görmedin.iyiki görmedin.
gergindin.
huzursuzsun.

geliş sebebim neydi biliyor musun?
hani zor günler geçirdiğini söyledin ya ,
hani 1 saat önce seni çok özledim ve merak ettim dedin ya.
hani sen bana hep huzurum dersin ya.
işte o yüzden gelmiştim.
sana ne kadar önemli olduğunu göstereyim,
beklemediğin bir anda karşında belireyim,
sıkı
sıkı sarılayım ve sana huzur vereyim ,
destek olayım diye...

anlamadın,
anlamadığın gibi de kırdın.
eve nasıl döndüğümü bilemezsin.
bugün darmadağınım.

üzgünüm.
uykusuzum.
işteki mesaim yıl gibi geldi.
gergin ve sinirliydim.
yetiştirmem gereken onca iş var.
ama yapamıyorum.
çünkü kendimi toparlayamıyorum.

kendime gelmek için herşeyi denedim. ama faydası olmadı.

beni bu kadar üzecek bir durumu hayal bile edemezdim.
ve senin beni bilerek üzeceğini.
bunu göze alabileceğini.

yabancılaşıyoruz bu günlerde.
hiç bu kadar yabancım olmamıştın.
ne yaptığını, neden yaptığını biliyorsundur umarım.
çünkü geri dönüşü olmayan bir yola itiyorsun bizi.
bizi biz olmaktan çıkarıyorsun.
sana gösterdiğim değeri kötüye kullandın dün akşam.
bir açıklaman var mı bilemiyorum.

şimdi bu mesaj ne demek?

NASILSIN?

iyiyim mi demem gerekiyor sence.

seni geren, üzen, yıpratan ben olmadığım halde ,
sonuçları bana dokunuyor.

son günlerde yaptığın davranışlar doğru olan davranış biçimi değil.

bana karşı sergilediğin tavır yüzünden büyük pişmanlık yaşayacaksın.
 zaman aşımı, ya da oluruna bırakmaksa bu ,
hiç dürüstçe değil.

karşına alıp konuşacak kadar cesur değil misin?
kararlı davranamıyorsun her zamanki gibi.
hep  zaman kazanma çabası.
eriyen biten şeylerin telafisi yok.
bunu unutuyorsun sanırım.

bazen geç kalmak,
bitiş demektir.
bağışlasan da  eskisi gibi olmaz biliyorsun.

1 yorum:

  1. Nasıl gidiyor? Epeydir görünmüyorsun?İyisindir umarım..:))

    YanıtlaSil