7 Eylül 2011 Çarşamba

bazen buhar olup uçmak istiyorum :(

buhar olup uçabilse keşke insan .
yok olmanın başka bir şekli.
ama üzülmese.

geride kalanlar için,
ya da bir daha göremiyecekleri için.
hiç üzülmese.

canımı yakan sensin.
yapamadıkların.
yanımda olamadıkların.

kelimeyi doldurmayan, ama içtenlikle sen benimsin deyişlerin.
seninsem hani nerdesin o zaman?

neden en ihtiyaç duyduğum anlarda yanımda değilsin?

yüreğine göre öyle.seninim.
ama gerçeğe bakalım .
bak yoksun işte.
işte sensiz bir koca gün.
sesin bile zayıf telefonda.

bensiz bir hayat sana nasıl hissettirirdi kendini?
göze alabiliyor musun bensizliği?

sensiz bi hayat boktan olurdu.
eskisinden de berbat olurdu.

eskiden tatlının tadını bilmeden yaşıyordum.
şimdi tatlının ne olduğunu biliyorum.
sensin hayatın tadı.
hem de tatlı tadı....

her zorluğa göğüs gerdim.
senin için.
sustum ben haklıyken.
senin için.

haksızlığa uğradım da itiraz edemedim senin için.

tüm emeklerimi kaybetmeyi göze aldım senin için.
savaştım, ve bi çok şeyden vazgeçtim senin için.

sen bana hep biraz daha sabır dedin.
daha ne kadar sabır???

sağlığım,
moralim gidiyor.

bunlara değecek kadar cesur olabilecek misin?

şöyle bir ay benden haber alamasan , varlığımın ne anlama geldiğini anlar mısın?

bize inanamıyorum hala dedin ya hep.
biz olmamıza inanamadın.
seni sevmeme inanamadın.
dışarıdan gördüğün o sert duruşlu kadının ,içinden çıkan kadına inanamadın.

sensiz kalmak o kadar yetti ki canıma yine o sert duruşlu kadın olmak istiyorum
yeri geldiğinde acımasız.
iki kez gördün sen o yüzümü.
kollarımı bağlayan,
kaşlarımı çatan,
bir kez olsun ııııığğğğ demeden takır takır konuşan kadına tanık oldun .
kırıcı kelimeleri ayıklama yeteneğimi kaybettiğim zamanları biliyorsun.

ama şu da gerçekki öyle olduğum zamanlar daha düzgün muamele görüyorum.

şimdi kokun geldi sanki....
bu kadar saydırmama rağmen sana,
yanımda olsan deli gibi sarılırdım sana.

çok özledim seni çooooooooook.

nolur o sert kadını çıkarma dışarı.
onunla bende başedemiyorum.
o çok dikbaşlı, çok korkusuz ve katı.
içimdeki duygusal beni fırlatıp atıyor.
sözünün arkasında ve kendi canı yansada dönmüyor.

o biraz acımasız.
sadece sana değil kendine de öyle.

çalışmaktan alıyor hırsını.
herşeyi yok sayıyor.

içimde ve uyuyor. uyandırma onu....
üzmesin ikimizi de

üzme beni.

net ol.
karar ver
ve uygula.

uygulayamıyorsan
asil davran ve git.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder