26 Ekim 2011 Çarşamba

teşekkür ederim melek!!!

bu gün seni görme şansım yok.
yoğunsun.
sesini duyma şansım var mı bilmiyorum.

bir kitap okuyorum.
kitapta
hadi bir işaret isteyin.
mesela şu an olmasını çok istediğiniz minik birşey isteyin.
yarım saate kalmaz olacak diyordu.

gözlerimi kapadım ve bana varolduğunu ,yanımda olduğunu hissettir melek  dedim.
tepeden tırnağa tüylerim ürperdi.

acaba bana mı öyle geldi diye düşündüm.
gerçekten bu bir işaret sayılır mıydı?

sonra ,
arama ihtimalin olmadığını bildiğim halde ,
beni aramanı diledim.
eğer ararsan melek beni duyuyor demekti....
ilk 15 dakika içinde beni aradın.

hem sesini duyduğuma, hem de iyilik meleğimin verdiği işaretle çok sevindim.

umudum hiç tükenmeden seni seveceğim canım.
sen benim uğurlu yolumsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder