18 Ekim 2011 Salı

SEN, SENİN İÇİN SADECE SENSİN.AMA BENİM İÇİN HERŞEYSİN.

SEN bana dokunduğunda ,
yenileniyorum sanki.
tazecik bir genç kız oluyorum.
çünkü sen, hiç el sürülmemiş kıymetli bir bibloya dokunur gibi dokunuyorsun.
nazik, hassas ve duygulu.

sen bana baktığında
gözlerim kahveden yeşile, maviye dönüyor sanki.
bana hayata renkli bakan gözler hediye ediyorsun.

kolların beni sardığında,
gücü hissediyorum.
beni koruyabileceğini,
bana kol kanat gerebileceğini,
sığınacak liman, saklanacak kale
gölgesine sokulacağım yüce bir ağaç gibi...

o hakimiyeti hissediyorum sende.
emir verir gibi değil, rica eder gibi.

kolların ait hissetmemi sağlıyor.
sana ait.
bir tek sana.

ve ellerin,
hatta avuçların.....

avuçların şevkatin ve sevginin simgesi.
dokunduğun zaman,
hem sevdanı, hem duygularını, hem hassaslığını, hem kıyamayan halini sunuyor bana.

saçlarımı yüzümden hafifçe çekişin,
yanağıma dokunmakla dokunmamak arası temas eden elin,
okşayışın,
dudaklarını sadece dokundurup, öpmek yerine koklayışın,

bunlar tesadüf olabilir mi?

tesadüfen yapılacak şeyler mi?

bir yere girerken arkamdan gelip, hafifçe belime koyduğun kolun,
bu kadın benim dercesine etrafa verdiğin intiba.

yaptığın her hareket öyle yerinde ve öyle anlamlı ki.

davranışlarınla konuşuyorsun çoğu kez.

ve gözlerin...............
yeşilin binbir tonunu gördüğüm,
ama her baktığımda
yeni harelerle tanıştığım gözlerin.

bazen çaresiz bakan,
bazen dayanacak gücü kalmamış gibi ,
bazen yeter artık diye isyan eden,
bazen bakışlarıyla sığınan,
bazen bakışlarına sığındığım gözlerin...

hani gözlerin açıkken,içinden öpmek istediğimi söylediğimde güldüğün,
gözbebeğinden öpmek istediğim gözlerin.

bana senin anlatmadığın herşeyi anlatan,
seni ele veren,
özlemini haykıran gözlerin,
kızgın olduğunda,
üzgün olduğunda ,
göz kapaklarının perdelediği,
ama benim daima güzellikler gördüğüm gözlerin.

bana baktığında,
gözlerinden içine başlayan yolculuğun ilk durağı onlar.

ben gözlerinden giriyorum içine doğru.
bana oradan yol açtın sen.

ve beni gören, beni seven gözler onlar.

o gözlerin gördüğü gibi kimse görmesin beni.
o gözlerin baktığı ifadeyle bakmasın kimse.

bir ömür sen bak, bir ömür sana bakayım.
ve nefes bittiğinde kapanmadan gözlerim son gördüğüm yüz seninki, son gördüğüm göz senin gözlerin olsun.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder