26 Ekim 2011 Çarşamba

BAKMAKTAN VE DOKUNMAKTAN ÖTE BİR HİS BU.

gözlerine baktığımda ,
yemyeşil bir yol açılıyor.
oradan ruhuna  kapılar aralanıyor.
sanki kimselerin eli gözü değmemiş gibi.
bir bana açılan kapılar.

sana bakınca, 
ki bakmak değil bunun adı...
adı ne dersen bilmiyorum.
bakmaktan ve görmekten öte.
yaşamak gibi,
bir yolculuğa başlamak gibi.
ne kadar bakarsam bakayım doyamamak gibi...

sende yana bir ışık var hayatım.
o ışık her yerinde.
hani karanlıkta kaldığında bir ışık görürsün de hep ışığın geldiği yöne doğru bakarsın ya...
işte öyle .
hep sana doğru bakıyorum, sana doğru akıyorum.
çünkü ışıksın.

başbaşa olduğumuz anlarda o kadar yoğunuz ki ikimizde.

sana baktıkça şükrederek ağlamak geliyor içimden.
sevgine, ilgine, aşkına, bağlılığına, ruhunu, ruhumun okuyuşuna...

konuşmadan söyleyebildiklerimize.

içimde yarattığın coşkuya şükrediyorum.


başım döndüğünde düşmekten korkmuyorum artık. hızlı bir manevra ile beni tutuyorsun ya.
beni tutabilen biri olduğuna şükrediyorum.

eskiden ölümden korkmuyordum.
mutlu değilim ki,
yapmak istediğim herşeyi yaptım.
adımı marka haline getirdim,
imzamı attım dilediğim her platformda.
istediğimi yedim, istediğimi aldım giydim.

yaşanacak , özenilecek ne kaldı  ki?

diyordum.

şimdi ölmekten korkuyorum.

çünkü seninle yaşanacak güzel günlerim olmalı benim.
çünkü aşkı daha yeni tanıdım.
çünkü hiç bu kadar sevilmemiştim.

seninle yaşanacak zaman istiyorum allahtan.

sana adanacak bir ömür.

sana vereceğim sevgi, birlikteyken duyduğun huzur,
yaşamındaki enerjinin artması, 
her gece uyuyabildiğin derin uykuların,
sakin bir yüreğin, ve dağılmamış bir aklın olsa, yanında ben olsam,
depar atarsın, her şeyi başarırsın biliyorum.

sana olana sevgimi anlatamıyorum.
yanında acıkmıyorum, susamıyorum, yanında dünyayı unutuyorum,
yanında herşey değersiz ve önemsiz oluyor.
yanında, huzurluyum, mutluyum,
yanında iş kadını , ev kadını,tüm sosyal rollerden sıyrılıp senin kadının oluyorum ben.
sadece kadın oluyorum.

çünkü sen ,
bana dünyanın en narin varlığıymışım gibi davranıyorsun, el üstünde tutuyorsun.
terliklerimi ayağıma giydiriyor,
üzerimi örtüyorsun.
saçlarımı okşuyor,
öpmeden kokluyorsun.

bana sırtımdan sarılıyor,
güven veriyorsun.

beni sahipleniyor,
hayatımda ilk kez ait olma duygusunu yaşatıyorsun.

gözlerime bakınca gözlerin doluyor.

haftanın son günü canın yanıyor benim için, bizim için.
o can acısına dayanıyorsun.
için eriyerek.

içim eriyerek........

yaptığım herşey, 
adımı taşıyan her başarı senin eserin.
bunu sana  dün de söyledim.
içimdeki coşkunun kaynağı sensin.
bu yüzden 
tüm başarılarımın da kaynağı sensin.

hayat kaynağım........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder