4 Kasım 2011 Cuma

O KADAR ÇOK İHTİYACIM VARKİ SANA ŞİMDİ.

hasat olduğum zamanlarda kndimi muhtaç hissediyorum.
bir tek ben mi böyleyim bilmiyorum.
sığınmaya ihtiyacım var.

beni bu hald gördüğünde verdiğin ilk tepki
------ah canım ya,kıyamam aşkım ya.---------
ne yapabilirim senin için diye sordun.
aslında yapabileceğin çok şey var ama imkan yok ki.

hani sakin, başbaşa olduğumuz bir yerde ,
göğsüne yaslanıp uzansam,
sen saçlarımı okşarken uyuyakalsam yeticek bana.
uyuyamıyorum.
her yerim ağrıyor.

bu günlerde o kadar çok ihtiyaç duyuyorum ki sana.
neden hala zaman kaybediyoruz anlamıyorum.
neden yanyana değiliz,
neden olmak istediğimiz yerde değiliz?

ben gece ateşim yükselince neden hastanede başımda bekleyen sen değilsin?

beni başkasına muhtaç ediyorsun?

sana kırılıyor , hatta bazen, daha ileri gidip kızıyorum.
beni hala başkasının yanında tuttuğun için,
gözle dahi olsa paylaştığın için.

bu gün ramak kaldı sevdiğim sabret demişsin.
az kalmış olsun lütfen.
artık gerçekten sağlık anlamında da yürek anlamında da sabrım kalmadı.
kendimden gidiyor bitanem.

üzülüyorum.

en çok ta hayallerimin üzerine çekilen çizgiye gücendim.
ikimiz için kurduğum hayaller, beğendiğim eşyalar, düzenlediğim ev..........
hepsi olmasını istemediğim yerde ve istemediğim bir zamanda oldu. olduruldu....

şimdi bunlara baktıkça daha çok canım yanıyor.
bunlar bizim evimizin eşyalarıydı, bizim evimizin hayalleriydi, ikimize hizmet edeceklerdi....

ama zihnim okunmuşcasına, başka bir evde, başka bir ortama getirildiler.

birde şu gövde gösterisi meselesi var ki,
artık dayanılmaz oldu.
kendimi bir obje, bir nesne gibi, bir aksesuar gibi hissediyorum ...

bak bakalım bu kimin?
bak bakalım kiminle?
der gibi......

pazar günleri en kasvetli gün oldu artık.

bunların hepsinin acısını çıkaracağız diyorsun bana.
herkes neyin ne olduğunu anlayacak diyorsun.

inşallah bunu gösterecek kadar ömrümüz vardır...

yanımda olmayı ne kadar çok istediğini biliyorum.
günlerdir işe gidemiyorum.
gecelerim hastanede, acilde, serumlarla geçiyor.
en çok gücüme giden de yanımda olamayışın.

şevkatine, teselline, sarılmana, geçicek bitanem demene çok ihtiyacım var aslında.

seni seviyorum günışığım.
hemde çok ve anlatılamayacak başka.

ve inan herkesten çok.

yanında olmak ,
yükünü hafifletmek, yorgunluğunu geçirmek, seni sakinleştirmek,
iyileştirmek, direnç kazandırmak,
sana deva olmak istiyorum
huzur ve mutluluk vermek, koşarak eve gelmeni sağlamak istiyorum.

ne kadar değerli ve kıymetli olduğunu gör istiyorum.

göreceksin.
bir erkeğein nasıl el üstünde tutulduğunu , nasıl baş tacı edildiğini göreceksin canım.

eğer yazıldıysa, kısmette varsa sen dünyanın en zengin insanı olacaksın.
sevgi zengini.

diyeceksin ki
herşeyim olmasa ne olur, herşeyi verebilen bir eşim var .....
sana söz veriyorum sana bunu dedirticem.

yükünü azaltıcam, kafanı rahatlatıcam,
uykun düzene girecek,
işlerin yolunda gidecek.
her anlamda kaliteli bir yaşamın olacak.

huzursuzluk ne demekti diye düşüneceksin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder