16 Ağustos 2011 Salı

KONUŞMASAN DA HEP DUYDUM SESİNİ. SÖYLEDİN SAYDIM. VE ÖYLE SEVDİM SENİ.

hep duydum aslında.
söylediklerin , söylemek istediklerin değildi.
asıl söylemek istediklerin gözlerindeydi.
gördüm.
bakışlarımızla dokunduk birbirimizin yüreğine.
duydum. 
oysa sadece fısıltıyla söylüyordun.
ama duydum.
konuştuğumuz dil aynıydı.


iki kişilik emek harcadım ben bu sevgiye.
senin yerine de büyüttüm ..


her gün sana geldim.
her gelişimde daha çoğaldım.


çoğalttın.
eksiltmedin.


kokuna doyamadım hiç.


kol düğmelerinin aralığından görünen tenin en öpülesi yerindi işte benim için.


bileklerinin içinden öpmek.


hatta avuçlarının içinden.


avucunda bir pınar var senin. 
sevgi akıyor dokununca.


şimdi birbirimize bakıyoruz.
konuşmasakta olur.
anlaşıyoruz.


sana bakmak, gözlerimle dua etmek, seni dilemek.


kalbinin üzerine kulağımı dayamak istiyorum çoğu zaman.


kalbini dinlemek istiyorum.


bana bakarken gözlerin doluyor bazen.


göz bebeklerinden öpmek istiyorum.


ışığım...


sen benim , çocukluğumdan beri dilediğim, tüm özelliklerini saydığım , hayalimdeki sevgilisin.


neden bu kadar beklettin beni?


seni baştacı yapmak, etrafında uçan kelebek olmak istiyorum.
ışığa aşık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder