16 Ağustos 2011 Salı

BİRİNE İNANMAK.

hani inanmak başarmanın yarısıdır ya.
birine inandım.
kimselerin inanmadığı birine.
o'na dedim ki;
sana , senden çok inanıyorum.
defalarca söyledim bunu.
en sonunda bu gün,
o 'da kendine inandığını söyledi.
hiç inanmadığım kadar hemde dedi.
ben onun içini gördüm.
en derinlere sakladığı gerçek kimliğini.
yufka yürekli, hassas, duygulu...
en çok ta sevgiye muhtaç halini.


gözlerine bakıyordum.
gözlerime bakıyordu.
gözlerinden açtı bana kapılarını.
oradan girmeme izin verdi içeriye.
ve ben müsade ettiği bütün duygularını dolaştım.
o kalabalık içinde yalnızdı.
bana sahip olduğu en değerli şey benmişim gibi bakıyordu.
sarıldım.
başı avuçlarımın arasındaydı.
onun hissettiği;
herşeye sahip olmak gibiydi.
bunu dile getirdi.
anneydim, huzurdum, sevgiydim, güvendim.
çünkü o 'da benim sahip olmak istediğim herşeydi.
sadece kokladım.
ciğerlerime dolan,
can kokusuydu.
ben ona inanıyorum.
kendi içinde verdiği savaşta mutlak galip  kendisi olacak. 
çünkü sonunda hep iyi olan kazanır.
çünkü bunu istiyor.
değişmeyi, düzelmeyi ,
hata yapmamayı ,
ve mutlu etmeyi istiyor.
bunu istemesi bile beni mutlu ediyor.
bırakmak yok ellerini.
söz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder